عشقم دلم تنگه

عشقم دلم تنگ بدجورم تنگه میدونی که اصل سالگردت 18

ابان داره میاد نزدیک عشقم حالم خیلی بده هرروز که نزدیک

تر میشه قلبم دلگیر تر میشه اخه چرا چرا قسمت عشق من

و تو این شد چرا تنها شدم و توام رفتی اون دنیا مگه این دنیا

چی داشت که نموندی مگه تو بد بودی که دریا نامرد گرفتت

عشقم دارم از دلتنگی خفه میشم میخوام بیام پیشت امروز

بیشتر دوس دارم پیشت باشم اخه چرا باید تمام عشقا باهم

باشن اما دست من و تو از هم دور باشه چرا خدااااااااااااااااااا

چرا چرا گذاشتی اون دریات تمام زندگی من و ازم بگیره اخه

چرا دلم تنگه عشقم....

                       



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+تاریخ یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:,ساعت 21:52 نویسنده sh |